יום שלישי, 16 בדצמבר 2008

יב. סיכום

"שלוש קולקציית, זהות אחת"
אלסי הנה חברה הייחודית ביכולת שלה ליצור מצוינות בעיצוב מודרני במוצרים שונים בסוגים, סגנונות ורמות מחיר.
החברה מציעה טווח מוצר שלם תחת שלושת סוגי המותגים הבאים:
1. המותג "Officina Alessi"- מאפיין מוצרים יותר מעודנים, יקרים, ניסיוניים וחדשניים

ובסדרות ייצור קטנות ומהדורות מוגבלות.
2. המותג "A di Alessi"- מציג מה שנקרא עיצוב "דמוקרטי", העיצוב הטוב ביותר

במחיר שצרכן יכול לאפשר לעצמו.
3. המותג "Alessi" - מבטא את המצוינות בייצור תעשייתי בקנה מידה גדול בסקטור

הביתי, גם במושגים של איכות ייצור ותכנון. המותגים האלה אינם כופים עצמאות

אלסי הפכה לאחת מהחלוצות של In-house לפני כ-30 שנה, והחלה לדחוק החוצה את העיצוב Open Innovation.
כיום לחברה מערכת יחסים עם כ-200 מעצבים חיצוניים, רבים מהם מוכרים יותר כמומחים בתחומים כגון אדריכליות מאשר בעיצוב כלי בית.

הדרך של החברה דומה לזו של פבלו פיקאסו. פיקאסו הציג גישה שונה לחלוטין: התחל מעצמך, כיוצר, והשתמש ברגישות ובסיטואציה שלך על מנת לגעת בלב, רגישות או אינטואיציה של שאר האנשים. כל מעצב העובד באלסי הוא כמו פיקאסו קטן: תהליך היצירה שלו מתחיל מאינטואיציה ולא דרך מחקר שוק.
אלסי מחשיבה את פעילות הליבה שלה כמגשרת בין, מצד אחד, הביטוי הטוב ביותר המתאפשר של עיצוב מוצר מכל קצוות עולם, ומצד שני, חלומותיו הסופיים של הצרכן. בחברה מעדיפים להתדיין על "חלומות הצרכן" במקום "השוק" כיוון שהשוק נוקשה.

בעתיד, רוב המוצרים של אלסי, ימשיכו להיות מתויגים כבעלי רמה גבוהה של חדשנות וניסיונות, כאשר בעלי החברה מאמינים כי זוהי הדרך לפתח את היכולת שלהם להכתיב טרנדים , לקדם את תהילת החברה וליצור תרבות המכוונת לממוצע בפיתוח אותם פרויקטים שאותם הם מכנים מעולים ופופולאריים ( Super & popular ).
הסוג הנכון של התרומה שתעשייה כמו אלסי יכולה ליצור עבור הפיתוח המתורבת של חברת הצרכנים היא להיות מגשר אמנותי, ניסיון ליצור אובייקטים חדשים, הצגת קורטוב של התעלות, לעזור לנו לפענח את המודרניות שלנו.

אין תגובות: