יום חמישי, 18 בדצמבר 2008

סיכום סוני

סוני שואפת לייצר אורח חיים חיובי ונח יותר, עם דגש על הפנאי וההנאה, סוני מבטיחה חלומות על העתיד, היא רוצה לייצר לייף סטייל בעזרת מוצריה, שהם יהוו חלק מן האופנה חלק מחיי היום יום. חפצים הבנויים לאנשים.
החיפוש אחרי החידוש בעיצוב היה לסוני כדגל וכמוביל תוך רצון ליצור קו שמייחד ומזוהה עם החברה תוך שהיא ממתגת את עצמה עם כל מוצר שמגיע לשוק.סוני היא משכללת רעיונותת מעולה היא לוקחת את רעיון הרדיו ומעצבת אותומחדש כך שיתאים כף היד היא זאת עם הווק מן ועם מצלמת הווידאו היא ממציאה מחדש את המוצר תוך כדי שהיא מנכסת אותו לעיצוב המובחן של סוני.
במשך השנים נאבקהסוני על הרצון להיות מובילה טכנולוגית בתחום הבידור, סוני נאבקה על הרצון להכתיב את פורמט ההקלטה בששווקי המוזיקה והווידאו,אך מה שמכתיב את דרכה הוא ליצור מוצרים מותאמים לאנשים, מוצרים קטנים ונוחים להפעלה.
היכולת הטכנולגית בשיתוף עם הצד העיצובי הוא לסוני מפתח כדי לחדש ולעצב כיד הדימיון שיתוף הפעולה הפנימי שבחברה הפתיחות והיכולת לשוחח על המוצרים בין כל חברי הקבוצות הקשורים בייצור איפשר דיאלוג פורה תוך שימוש במותודות עיצוביות כדי להגיע למיקסום הרעיונות והשימוש בכעשורי האנשים.
תפיסה בינלאומית מאפיינת את סוני, את המוצרים שלה, מוצרים כוללנים אשר מתאימים לכולם, לכל מיני תרבויות בלי להיות שייכת לאף אחד במיוחד אלה לחברת סוני. התאמה של המהנדסים לרוח העיצוב תוך מאמצים לייצר את בקשות המעצבים , כל זאת נעשה באמצעת תמיכה ויזואלית של המוצר דרך מוק-אפ ושיחות.
עיצוב עם זהות היה לסוני כאבן דרך בתפיסה השיווקית שימוש בדמויות כמסיבירות ופנים שימוש בסלוגנים וניכוס המצאות כמו דיסק מן, ווקמן, השמות אשר הפכו למתארות את המוצר כמו גם הכנסתו לקונטקסט תרבותי צעיר.
ניתן לזקוף לזכותה של סוני את היכולת לזהות טעויות ולתקן את עצמה, זאת אומרת לזהות לאן רוחות המדיה והטכנולגיה נושבות ולהשקיע באפיקים הללו, סוני הראתה יכולת להתעלות מעל עצמה ולהמשיך להיות עם האצבע על הדופק אף על פי שלא תמיד חזתה מראש לאן תישבנה הרוחות.
לסוני שילוב מנצח של היכולת לחלום ולבצע תוך שמירה על קווי עיצוב נקיים ובהירים התמקדות בהיי טק וטכנולוגיות קצה כמו גם היכולת לזהות מה קול ומה רוצים אנשים.

אין תגובות: