שנות הששים
בשנת 1962, בראשון למאי, נפתחת חנות Target הראשונה ברוזויל, מינסוטה.

ב-1968 הלוגו של Target מעוצב מחדש ומקבל את צורת "המטרה" כפי שהוא מוכר לנו עד היום

שנות השבעים
1970 – Target מציינת את יום כדור הארץ הראשון בעולם ומקימה קבוצת עובדים מתנדבים שישתלו עצים וינקו פארקים.
1974 – Target כבר נתפסת כמובילה בחשיבה קמעונאית. היא מארגנת את כל 300 החנויות שלה לפי תוכנית ברורה של תצוגת המוצרים על המדף והמחשה גראפית מתאימה, שהופכת את ההתמצאות בחנות לפשוטה ואינטואיטיבית. התוצאה: חווית משתמש אחידה בכל הרשת.
1975 – החנות מתחילה להציע שירותי פיתוח תמונות, בית מרקחת ושדרת מסעדות כך שהלקוחות יוכלו להשלים כמה שיותר במסע קניות אחד. לקראת סוף העשור בחלק מהסניפים נעשה כבר שימוש בקופות אלקטרוניות ומחזור המכירות השנתי של החברה מגיעה לביליון.
שנות השמונים
1983 – הנשיא ריגן מעניק ל-Target מדליית כבוד על תרומתה לקהילה.
1985 – חוברת הקופונים השבועית של Target הופכת למוסף הנקרא ביותר אחרי מוסף הקומיקס, תוך שהיא מספקת ללקוחות מידע על המוצרים החדשים ביותר במחירים האטראקטיבים ביותר שמחכים על המדף.

1986 – לקראת חג המולד Target מציעה למכירה מתנה בלעדית לחג: בובת קידום מכירות עשויה מקטיפה ששמה Kris Krinkles. כל המיליון וחצי בובות שהוצעו למכירה נמכרו בתוך שבועיים.

1987 – בכל חנויות Target מוכנסת לשימוש מערכת סריקה אלקטרונית אשר מזרזת את תהליך היציאה של הלקוחות ומבטיחה תמחור מדויק.
1989 – Target נותנת חסות למשלחת Trans-Antarctica על מנת לעורר מודעות לנושאים הקשורים באיכות הסביבה.
שנות התשעים
שנת 1995, אמצע העשור, הייתה שנה בה Target הכניסה מספק שינויים שתרמו בדיעבד לחיזוק המותג ולגיוס לקוחות חדשים. ראשית, Target המציאה את משפחת 'REDcard' – כרטיסים שתקפים רק ברשת. הראשון שבהם היה כרטיס מועדון – Target Guest Card. כמה שנים לאחר מכן יצטרפו 'למשפחה' גם כרטיס אשראי וכרטיס מתנות (GiftCard).


עוד באותה שנה נפתח בנברסקה ה-SuperTarget הראשון. חנות ענק שמציעה גם מגוון רחב של מוצרי מכולת מעבר לתמהיל המוצרים הרגיל. שנה אחר כך, ב-1996, Target משיקה את Club Wedd ואת Target Baby שמאפשרת להורים צעירים להזמין מראש מוצרים רלוונטיים.
1997 – Target מקבלת מהנשיא קלינטון את אות הכבוד הגבוהה ביותר שניתן לחברה מסחרית על מאמצים יוצאי דופן לתרומה לקהילה.
1999 – target.com עולה לאוויר, וכחלק מקמפיין מיתוג חדשני Target מציגה לראשונה את הקמע שלה – the Target dog.

1999 – Target משיקה את קו מוצרי המעצבים הראשון שלה, בעיצובו של Michael Graves.

שנות האלפיים
2002 – Target משיקה את ה- pop-up store הראשון שלה – Target Boat בנמל ניו-יורק.
2005 – Target נכנסת לרשימת 20 התורמים המסחריים הגדולים במדינה, מדי שבוע היא תורמת 2 מיליון דולר.
2005 – Target ממציאה ומשיקה שיטת רוקחות חדשנית – ClearRX. השיטה עוזרת לצמצם את הסיכון לקחת מינון לא נכון ומונעת בלבול בין התרופות של בני המשפחה השונים. כל זה באמצעות טבעות צבע ועיצוב אריזה ייחודי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה