התופעה העיצובית של סוני
סוני הביאה חידוש טכנולוגי ועיצוב פונקציונלי בקווים נקיים, החידוש המחבר בין יכולת טכנולוגית ושליטה בעיצוב היוו כח משפיע על דורות בכל פעם בעזרת מוצר אחר מהרדיו ועד לסוניפלייסטיישן, אמצעים בידוריים לצד עיצוב שמחובר לקונים שלו הוא משדר בעיצובו שהוא אפשרי לכולם.
סוני מייצרת לאנשים, היא שמה את רב הדגש שלנ על האדם, האורגונמיות והפונקציונליות, הכל מונע מהצרכים של האדם והרצון ליצור חוויה שלמה ומוצלחת אם זה מצלמת ווידאו, טלוויזיה, רדיו, קונסול או טלפון, האדם הוא זה שעומד מאחורה הוא המשתמש והחווה.
יאסו קוראוקי היה למן ההתחלה עם חברת סוני וייצר איתם, מנהל פרוייקט הWALKMAN, מצלמות הווידיו הקטנות, הוא עבר עם סוני דרך חיפוש אחרי חידוש בעיצוב. הרעינות למכשירים הגיעו בארה"ב אז נשאר לחברת סוני לשאול את עצמם איך ניתן לשפר את המוצרים האילו, הרדיו, מצלמה... העיצוב, ההתאמה למשתמש, הגודל היה אז מהפכה מפני שנוצר מיזעור של מצלמת הווידאו מה שהביא מגוון גדול יותר של שימושים ומשתמשים.
היו מס שיטות שבו עסקו קבוצות העיצוב שלו, הוא חילק את המעצבים שלו לקבוצות חשיבה של 3 אנשים, המעצבים היו ממחלקות שונות וכך נוצר קבוצות מגוונות עם ידע רחב, את הרעיונות הגישו האנשים במוק-אפים תלת מימדים כדוגמאות, כך ניתן היה לדון ולדבר על הרעיונות בצורה קלה ובהירה יותר מאשר סכמות וסקיצות. לאחר מכן הוגשו דוחות עיצוב וכך הגיע ההנהלה להחלטויתה.
שיתוף הפעולה בין המחלקות הרבות של סוני איפשר מציאת פתרונות וחידוש כדי להגיע למטרה, לדוגמא מביא קוראוקי הוא החזיק קופסת גפרורים ודמיין שהיא קלטת הקלטה, למחרת הגיע שלעבודה וביקש שיצרו לו את הקלטת, מכשיר ההקלטה נוצר רק לאחר, סביב הפורמט.
במוצרים של סוני יש טיבעת אצבע של סוני, את הדבר הזה שמזהה את המוצר עם החברה. החברה מזוהה עם הקו הזורם והיציב שלה, אפקט הקול של מוצריה, והמזעור של המוצרים לגודל שלעיתים יוצר סטנדט חדש.
קנצ'יריו מוגי מעצב בכיר בסוני אומר כי לרב המעצבים יוצרים את הצורה והרעיון ואז נותנים למהנדסים לנסות להגיע להתאמת החלקים כך שיוכלו בצורה. הגמישות הזאת היא מפתח למגון של יצירה ומעוף פתיחות כלפי רעיונות וצורות חדשות.מוגי לקח ביצירצ ה S SEERIES של ווקמן.

סוני השפיעה על החברה באופן שבו הניחה בידינו מוצרים שעד אז היו כבדים ומגושמים, היא השפיעה על התרבות הצעירה בסצינת המוסיקה עם הווקמן ויצרה מראה חדש הטכנולוגיה כפריט אופנה וסטטוס.
הפיתוח התמיד בחיפוש אחרי שיפור וחידוש שהוביל ליצירצ אמצעי הקלטה מגוונים שוב השפיע על הקהל בכל רחבי העולם דרך אמצעי הקלטת השמע והווידיאו. העיצוב הוא גורם מוביל והיכולת לתמוך בעיצוב המוצר בעזרת מהנדסים וטכנולוגה מתקדמת הוא שמאפשר לסוני לחלום ולהגשים את מה שפשוט יותר נח ויותר קול להחזיק.
סוני הביאה חידוש טכנולוגי ועיצוב פונקציונלי בקווים נקיים, החידוש המחבר בין יכולת טכנולוגית ושליטה בעיצוב היוו כח משפיע על דורות בכל פעם בעזרת מוצר אחר מהרדיו ועד לסוניפלייסטיישן, אמצעים בידוריים לצד עיצוב שמחובר לקונים שלו הוא משדר בעיצובו שהוא אפשרי לכולם.
סוני מייצרת לאנשים, היא שמה את רב הדגש שלנ על האדם, האורגונמיות והפונקציונליות, הכל מונע מהצרכים של האדם והרצון ליצור חוויה שלמה ומוצלחת אם זה מצלמת ווידאו, טלוויזיה, רדיו, קונסול או טלפון, האדם הוא זה שעומד מאחורה הוא המשתמש והחווה.
יאסו קוראוקי היה למן ההתחלה עם חברת סוני וייצר איתם, מנהל פרוייקט הWALKMAN, מצלמות הווידיו הקטנות, הוא עבר עם סוני דרך חיפוש אחרי חידוש בעיצוב. הרעינות למכשירים הגיעו בארה"ב אז נשאר לחברת סוני לשאול את עצמם איך ניתן לשפר את המוצרים האילו, הרדיו, מצלמה... העיצוב, ההתאמה למשתמש, הגודל היה אז מהפכה מפני שנוצר מיזעור של מצלמת הווידאו מה שהביא מגוון גדול יותר של שימושים ומשתמשים.
היו מס שיטות שבו עסקו קבוצות העיצוב שלו, הוא חילק את המעצבים שלו לקבוצות חשיבה של 3 אנשים, המעצבים היו ממחלקות שונות וכך נוצר קבוצות מגוונות עם ידע רחב, את הרעיונות הגישו האנשים במוק-אפים תלת מימדים כדוגמאות, כך ניתן היה לדון ולדבר על הרעיונות בצורה קלה ובהירה יותר מאשר סכמות וסקיצות. לאחר מכן הוגשו דוחות עיצוב וכך הגיע ההנהלה להחלטויתה.
שיתוף הפעולה בין המחלקות הרבות של סוני איפשר מציאת פתרונות וחידוש כדי להגיע למטרה, לדוגמא מביא קוראוקי הוא החזיק קופסת גפרורים ודמיין שהיא קלטת הקלטה, למחרת הגיע שלעבודה וביקש שיצרו לו את הקלטת, מכשיר ההקלטה נוצר רק לאחר, סביב הפורמט.
במוצרים של סוני יש טיבעת אצבע של סוני, את הדבר הזה שמזהה את המוצר עם החברה. החברה מזוהה עם הקו הזורם והיציב שלה, אפקט הקול של מוצריה, והמזעור של המוצרים לגודל שלעיתים יוצר סטנדט חדש.
קנצ'יריו מוגי מעצב בכיר בסוני אומר כי לרב המעצבים יוצרים את הצורה והרעיון ואז נותנים למהנדסים לנסות להגיע להתאמת החלקים כך שיוכלו בצורה. הגמישות הזאת היא מפתח למגון של יצירה ומעוף פתיחות כלפי רעיונות וצורות חדשות.מוגי לקח ביצירצ ה S SEERIES של ווקמן.

סוני השפיעה על החברה באופן שבו הניחה בידינו מוצרים שעד אז היו כבדים ומגושמים, היא השפיעה על התרבות הצעירה בסצינת המוסיקה עם הווקמן ויצרה מראה חדש הטכנולוגיה כפריט אופנה וסטטוס.
הפיתוח התמיד בחיפוש אחרי שיפור וחידוש שהוביל ליצירצ אמצעי הקלטה מגוונים שוב השפיע על הקהל בכל רחבי העולם דרך אמצעי הקלטת השמע והווידיאו. העיצוב הוא גורם מוביל והיכולת לתמוך בעיצוב המוצר בעזרת מהנדסים וטכנולוגה מתקדמת הוא שמאפשר לסוני לחלום ולהגשים את מה שפשוט יותר נח ויותר קול להחזיק.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה