אחת ההשוואות העיצוביות הראשוניות המתבקשות היא אל המותג של IKEA שגם הוא בדומה לMUJI החל את דרכו לא מלב החברה המתקדמת אלא במדינה המרוחקת מאור הזרקורים של המערב, וחרט על דגלו את נושא המחיר שווה לכל כיס, ועיצוב טוב לכל שכבות האוכלוסיה.
שתי אמירות אלו אינן עומדות באופן מלא במבחן המציאות שכן בשורה התחתונה הן אמנם אינן רשתות יוקרה – אך גם לא מתאימות לכל כיס.
ניתן למצוא גם השוואה בין MUJI ל-TARGET שכן שתיהן מחויבות לתת 20-30% פחות ממחיר הרשת.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה