החברה MUJI Ryohin Keikaku Co., Ltd נוסדה ב-1980 כמותג פרטי של רשת Seiyu, עם 40 פריטים וצמחה עד היום למותג הכולל יותר מ-7,500 פריטים. מרגע העצמאות מרשת Seiyu ב-89, MUJI החלה לפתח ולספק לצרכנים פריטים ליומיום החל ממוצרים למשק הבית, בגדים, מתנות ומזון.
העקרון הבסיסי של החברה הוא לפתח מוצרים חדשים, פשוטים, עם מחיר סביר ע"י שימוש מושכל בחומר, תוך התחשבות בנושאים סביבתיים וחברתיים.
Ryohin Keikaka פיתח באופן רציף קונספטי עיצוב ואת המוצרים המוכרים והפופולריים שלו מכר תחת השם Muji, מותג שהיום הינו בינלאומי, המוביל מגמה עולמית שמקורה ביפן.
פיתוח המוצר:
MUJI מעולם לא שינו את העקרון הבסיסי לפיתוח מוצר, המכיל 3 ערכי ליבה עיקריים:
1. בחירת חומרים.
2. ייעול תהליכים.
3. פשטות האריזה.
MUJI המשיכה לייצר מוצרי איכות ע"י חזרה על המהות הבסיסית של המוצרים. מטרתה של MUJI היא לספק צורך רציונלי ללקוחותיה בכדי שאלו יגידו: "זה מספיק טוב" מאשר שיגידו "זה מה שאני רוצה". האיכות והמחיר שומרים על באלנס קבוע.
MUJI ייחודית בעיצוב המינמליסטי שלה, בדגש שהיא שמה על מחזור, הימנעות מבזבוז בייצור ובאריזה,ובמדיניות שלה לפיה “אין לוגו” או “אין מותג”.השם MUJI הגיע מהחלק הראשון של המונח: “Mujirushi Ryōhin” שפירושו מיפנית הוא: Mujirushi (no brand) Ryohin (quality goods) “מוצרים לא ממותגים אך איכותיים”MUJI ממוצבת כ”מחיר סביר”, איכות גבוהה ושמירה על מתח מחירים נמוך ככל האפשר ע”י בחירת חומרים הטובים ביותר לייצור ושימוש מינמליסטי באריזות.
העקרון הבסיסי של החברה הוא לפתח מוצרים חדשים, פשוטים, עם מחיר סביר ע"י שימוש מושכל בחומר, תוך התחשבות בנושאים סביבתיים וחברתיים.
Ryohin Keikaka פיתח באופן רציף קונספטי עיצוב ואת המוצרים המוכרים והפופולריים שלו מכר תחת השם Muji, מותג שהיום הינו בינלאומי, המוביל מגמה עולמית שמקורה ביפן.
פיתוח המוצר:
MUJI מעולם לא שינו את העקרון הבסיסי לפיתוח מוצר, המכיל 3 ערכי ליבה עיקריים:
1. בחירת חומרים.
2. ייעול תהליכים.
3. פשטות האריזה.
MUJI המשיכה לייצר מוצרי איכות ע"י חזרה על המהות הבסיסית של המוצרים. מטרתה של MUJI היא לספק צורך רציונלי ללקוחותיה בכדי שאלו יגידו: "זה מספיק טוב" מאשר שיגידו "זה מה שאני רוצה". האיכות והמחיר שומרים על באלנס קבוע.
MUJI ייחודית בעיצוב המינמליסטי שלה, בדגש שהיא שמה על מחזור, הימנעות מבזבוז בייצור ובאריזה,ובמדיניות שלה לפיה “אין לוגו” או “אין מותג”.השם MUJI הגיע מהחלק הראשון של המונח: “Mujirushi Ryōhin” שפירושו מיפנית הוא: Mujirushi (no brand) Ryohin (quality goods) “מוצרים לא ממותגים אך איכותיים”MUJI ממוצבת כ”מחיר סביר”, איכות גבוהה ושמירה על מתח מחירים נמוך ככל האפשר ע”י בחירת חומרים הטובים ביותר לייצור ושימוש מינמליסטי באריזות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה