יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

יב. סיכום

יב. סיכום

בפרק זה יש לתאר מעבר לתמצית העבודה גם תחזית לעתיד הקשורה לתופעה העיצובית הנסקרת. אם החברה נסגרה או לא קיימת עוד, יש לנתח את ממשיכי דרכה.

לדוגמא:
אחרי ניתוח של מצבה של חברת קרוקס, וסיכום כללי של עיקרי הממצאים בעבודה אפשר לנתח ולנסות לחזות מה יהיו ההשלכות של הקולקציות החדשות של CROCS בעידן של ירידת מכירות משמעותית וכניסת מתחרים מסיבית. אפשר גם לנתח מה יכולות להיות אסטרטגיות הפעולה העיצובית של קרוקס ולציין באיזה מסלול מומלץ לה לבחור.

אין תגובות: